WWNA

Narrowcasting bij voetbalvereniging WWNA

Apeldoornse voetbalclub WWNA maakt gebruik van Qast narrowcasting. Op een prominente plek in de voetbalkantine worden leden en bezoekers van de club geïnformeerd met nieuws en sponsorberichten.

De presentatie

De narrowcasting-presentatie laat recente nieuwsberichten van de website zien. Zo worden bezoekers van de kantine ook geïnformeerd. Daarnaast kun je op de narrowcasting-presentatie Twitter-berichten zien, zo worden alle laatste ontwikkelingen over WWNA gezien en gelezen.

Qast narrowcasting biedt de vereniging ook een mooie mogelijkheid om extra inkomsten te werven. Sponsoren kunnen namelijk adverteren op het scherm door middel van een stilstaand beeld, een slideshow of video. Voor sponsoren is adverteren via narrowcasting ook heel interessant; op een gemiddelde zondag komen er al gauw 300 bezoekers in de kantine WWNA. Je bereikt dus al gauw een groot, lokaal publiek.

Narrowcasting bij WWNA

Naast nieuws, Twitter en sponsorberichten is er op de presentatie van WWNA meer te zien;

  • Weersvoorspellingen van Buienradar
  • Fotoalbums
  • Het laatste sportnieuws van NuSport
  • Aandacht voor aankomende evenementen van de club